Jak úžasná příležitost, pracovat s UČEDNÍKEM. Ukážeme vám, jak můžete pomoci UČEDNÍKU, který se sám sytí, aby se stal, MENTOREM, který vede ostatní UČEDNÍKY, a sytí je. Když použijete ETAPY tak, jak jsou zamýšlené, pomůžete těm, kteří se chtějí stát MENTORY. Kdo je UČEDNÍK? Seznamte se s definicí a postupujte následovně.
Ujistěte se, že člověk, s nímž pracujete, vyplnil online dotazník. Dotazník vám ukáže, kde se nachází a jak mu můžete pomoci.
BĚHEM PRVNÍHO SETKÁNÍ SI UDĚLEJTE ČAS NA “TEN ROZHOVOR”. “Ten Rozhovor pro nové Učedníky a Mentory” nastíní podobu učednického vztahu. Společně si projdete dotazník, rytmy růstu a vysvětlíte, jak bude probíhat setkání. Během „Diskuse“ se ukáže, co od učednického vztahu očekáváte vy i UČEDNÍK. Protože budete společně procházet vyplněný dotazník, je velice pravděpodobné, že „Rozhovor” zabere celé první setkání.
BĚHEM SETKÁNÍ ZAČNĚTE POSTUPNĚ PROBÍRAT TÉMATA Z OBLASTÍ RŮSTU. Vyberte si nějakou lekci (níže), vytiskněte ji a společně ji proberte v části, která se v ”Průvodci setkání” nazývá „Pohled vzhůru“. “Průvodce setkání” vám pomůže si uspořádat čas.
- Co bychom měli vědět? již brzy
- Co bychom měli prožívat? již brzy
- Co bychom měli dělat? již brzy